pühapäev, 3. veebruar 2013

Kleit "kolmest üks"


Eelmise aasta lõpus tutvusin Kajaga, kes teeb superlahedaid taaskasutuskleite. Ta ostab sekkaritest vaid naturaalsetest kiududest kampsuneid ja muid kudumeid (enamasti villaseid, sekka ka kašmiiri, siidi ja puuvilla) ja laseb siis oma sõbrannal need uuteks kleitideks õmmelda. Algul kui ma neid FB pilte nägin, siis ma nii vaimustuses polnudki, aga kui mul Teeristi jõululaadal õnnestus neid kleite oma silmaga näha, siis oli ikka oh-ja-ah-kui-kui-ilusad :)) Kui mina ükskord stange juurde jõudsin, siis minu soovitud mõõtudega kleiti enam alles polnud, nii et tookord jäin kleidita.
Aga ometi hakkasin Haapsalu Humanas (kuhu ma väga tihti satun, kuna ma pean ju ometi aega sisustama, kui Maibritti trennist ootan) kahtlaselt tihti kampsunistange juures käima ja lõpuks, kui ma siis seda valge-rohekassinisega kampsunit nägin, otsustasin, et sellest peab minule kleit tulema. Haarsin kaasa veel ühe vallge kootud pluusi ka ja kodust pööningult leidsin ühe kootud seeliku, mille ma kunagi oma emale sekkarist ostin aga mida ta eriti ei kandnud ja mulle tagastas (vedas!). Tegelikult haarasin ma sealt veel üht-teist kaasa, kuna juhuslikult oli happyhour ja kõik asjad olid ühe euroga, aga ülejäänu on mul veel ümber tegemata.

Kootud pluus. Kahjuks vaid poolvillane, aga paremat polnud valida.
Villane, kuid samas väga pehme kampsun.
Võiks öelda, et juba kolmanda ringi seelik.
Kui mul materjalid puhtaks olid pestud, algas põlemine :) Ma muudkui mõtlesin ja mõtlesin, et mismoodi kõige paremini neid kolme kombineerida. Käisin Kaja pilte vaatamas ja spioneerimas :) Lõpuks, kui asi oli selge, läks töö lenneldes. Või tegelikult oli veel takistusi. Mul on osad õmblemisreeglid nii sissejuurdunud, et jube raske on vabaks lasta. No põhiliselt see reegel, mispidi tükid tuleb välja lõigata. Et kudidas ma sisi panen rinnale hoopis vales suunas veniva riba? Ja varrukad sain ka lõigata vaid valepidi "kangast". Rääkimata sellest, et kampsuni katki lõikamine on umbes sama nagu raamatust lehe välja rebinime. Et kohe nagu mingi tõrge on ees. Lõpuks ma muidugi hoopis harutasingi kampsuniõmblused lahti, aga see läks ludinal, kuna tükid olid ühendatud kettpistega (või mis ta nimi ongi).


Lõige on pärit Wendy Mullini raamatust "Sew U. Home Stretch." ja selle sama lõike järgi olen teinud selle kleidikese. Pits on uus, ootas oma aega ühes minu pitsikarpidest. Enamasti kasutasin overlokki, vaid pitsi õmlbesin peale tavalise õmblusmasinaga. Ja ma olen selle kleidiga täiesti rahul. Laupäeval käisime linnas ja kohe panin ta selga ka. Ikkagi öö otsa õmmeldud :) Ei see edevus kao kuhugi :)))


Tegu on ka tänuväärse kamuflaažkleidiga. Kui ma tahan kodus rahu saada ja märkamatuks jääda, siis pole muud vaja kui kleit selga ja diivanile pikutama. Kes see ikka padja käest tuleb küsima, et millal süüa saab :)


Tegelikult läks mul materjaliga päris kitsaks. Satside vahel kasutasin ära isegi kootud pluusi soonikkrae. Mustrilisest kampsunist jäid järele vaid mõned siilud ja kõrge kaelus. Ma isegi mõtlesin, et harutaks selle üles ja tikiks/heegeldaks mingid motiivid sellest, aga kui kleit sai valmis, siis oli selgemast selgem, et iga lisadetail oleks liiast.


Ja muidugi sügelevad mul käed nüüd uute taoliste projektide järele. Tahaks ka Maibritile midagi teha ja.... See taaskasutusvärk on ikka nii suurt rõõmu ja rahulolu pakkuv. Ja muidugi suur tänu Kajale inspiratsiooni/idee eest! Kes tema kleitidest on huvitatud, siis võtke aga temaga ühendust ja leppige prooviaeg kokku, need kleidid on päris elus palju ilusamad. Lisaks on tal aeg-ajalt pakkuda tõelisi  vintage asju, siidsametit ja tikitud käekotte :) 


81 kommentaari:

Terje ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Terje ütles ...

Ülivõrdes imeilusaim!

Mai ütles ...

Tõeliselt kaunis kleit! Veidi iseseisvuspäeva hõnguline :)

Sirliiz ütles ...

Ahhh.....
Vapustavalt ilus kleit! Lähen imetlen edasi :)

Ja ma pean taas tõdema, et Sulle on head silma ja andekust ikka kuhjaga jagatud :)

Mirjam ütles ...

Oi kui ILUS, oi-oi kui ILUS. Tahaks öelda, et uskumatu kui ilus, aga Sinu puhul pole midagi uskumatut. Kõik on usutav. Ja niiii ILUS!

Tiina ütles ...

Selle kleidiga küll diivanunurgas märkamatuks ei jää :) :) Väga kaunis!

Ülle ütles ...

Vapustavalt ilus kleit! Kadestan Su oskusi :)

Heli ütles ...

On kohe tunda, et kleidile meeldid Sina ka:)

Helen ütles ...

Ma vaatasin hiljuti Osooni, kus Reet Aus rääkis sellest taaskasutamisest jne. ja mul jäi silma see leht www.trashtotrend.com, kuhu nad siis koguvad erinevate disainerite taaskasutustöid.
Ma Sinu asemel küll mõtleks sügavalt selle üle, et kohe "päriselt" sellise disainimisega tegeleda. Lisaks on Sul imeline oskus kõik need riided ka "välja kanda".

lilleliis ütles ...

Kadestamisväärselt kaunis kleit! Uskumatu kohe, millest sellise iluduse kokku võib kombineerida.

Anonüümne ütles ...

Nii kena! Uskumatu, et nendest 3st eraldi asjast saab nii stiilse kleidi!

Anonüümne ütles ...

Lisa enda eelmisele kommentaarile..ikka imetlen. Kas võib tulla enda kapis seisvate riietega ja lasta uueks teha:)

Kristi ütles ...

Oi, oi kui ilus ja andekas kleit! :)

Linca ütles ...

Üle mõistuse ilus kleit! Võrratu.

Liina ütles ...

Jeerumia! Nii ilus, et võtab sõnatuks! Ma ei usuks, kui Sa poleks neid kolme eset üles pildistanud, ausalt kohe!

Kairi Kaarlaid ütles ...

Imeline!

Anu ütles ...

tõeline iludus, vaimustav!

Maie ütles ...

Super ilus kleit ja kindlasti ka väga soe!

Unknown ütles ...

Krentu, Sa oled fantastiline!
Suudad ikka ja jälle üllatada
Imehästi sobib Sulle ka. Ja need detailid - lihtsalt i-m-e-l-i-n-e!

Anonüümne ütles ...

Imeilus!!! Kohe tuleb endal ka tahtmine miskit ümberõmmelda/disainida. Aitäh inspiratsiooni eest!

Anonüümne ütles ...

ahh, see on nii.. niii ...ilus !

anu ütles ...

Kohe vägaväga ilus kukkus välja see kleit küll!

Marit ütles ...

Kauneimast kaunim!!! Sobib nii hästi sinuga ja su koduga! Uskumatu, kui ilusa uue elu sa kolmele "vanakesele" andsid! Võiks lausa öelda, et oled vanade riiete elupäästja ;)

Mul ka kodus ootavad kolm kampsi, et mul tekiks ideid ja aega nende ümbertegemiseks. Tänud insipartsiooni eest!

Eelika ütles ...

Väga ilus!

Piret ütles ...

Tõesti imeline , kaunis ja eriline!

Krentu ütles ...

Tänan teid ja olen nii meelitatud :))) Niiiii südantsoojendav on teie kommentaare lugeda!
Mai - kui Sa nii ütled, siis ma hakkasin ka vaatama, et tõesti on. Küll on kahju, et mind kuhugi iseseisvuspäeva üritusele pole veel kutsutud :)))
Helen - ma olen suur Reet Ausi fänn, lähen kohe otsin selle Osooni saate üles, aitäh viitamast. Tema kodulehte ma olen ikka aeg-ajalt külastanud ja vimeos on tal ka palju lahedaid videosid.
Ja mul oli kunagi päris tõsine plaan hakata taaskasutatud materjalidest laste riideid tegema. Aga kahjuks oleks taoline "tootmine" nii kulukas, et vaevalt meil sellele turgu oleks. Nii ma siis teen endale ja lastele ja tunnen lihtsalt sellest taaskasutustööst rõõmu. See rõõm on tegelikult hindamatu ja isegi parem, kui "äri" :)

Martaberta Kompulsiivkuduja ütles ...

Imeline kleit! Kolmest täiesti tavalisest asjast tuli tõeline pärl!

Anonüümne ütles ...

Heldene aeg .. mu silmad pole tükk aega midagi niiii kaunist näinud! :) Vapustav!

Lilian ütles ...

Peab tunnistama, et kõik mis sinu näppude vahelt tuleb, on imeline

Inx ütles ...

Väga kaunis!!!

elen ütles ...

Muinasjutuline kleit!

Marmelaad ütles ...

mulle sähvatas kah kohe Vabariigi Aastapäev pähe kui seda kleiti nägin, aga tegelikult kõik lumine ja talvine on ka seal esindatud, niiet imekaunis, karge ja pidulik kleit + muidugi boonusena ärakadumistrikk patjade vahele:))

imeilus kleit ja mis põhiline - selline on ainult sinul:))



Anonüümne ütles ...

Imeilus kleit!
Mul pole lihtsalt sõnu!

Lillysmuul ütles ...

Väga lahe kleit! Pean ka end kokku võtma ja õmblusmasina välja ajama.

ilse ütles ...

Imeline !

Krentu ütles ...

Aitäh teile veelkord :)

Helena (Jenniplika) ütles ...

Väga-väga uhke kleit! Suurepärane teostus.

Helena (Jenniplika) ütles ...

Väga-väga uhke kleit! Suurepärane teostus.

Kristi ütles ...

Ma ei oska kõigele eelpoolöeldule enam midagi lisada. Ahmin lihtsalt õhku :)

Monika ütles ...

Imeilus kleit, sa oled nii andekas. Ma vaatasin neid kolme eraldi eset ja neist nii vapustav kleit valmis teha!

Katrin ütles ...

Oh, kui nett! :)

Anonüümne ütles ...

Tõeliselt elegantne lõpptulemus ja tunnetuslik käsi/silm on olnud!


Kaidi

Polkovnik (Kadri) ütles ...

Bellissimo!!!

Anonüümne ütles ...

Täiesti ebamaiselt kaunis kleit!

Kadri ütles ...

Minu kompmliment - olen kadedusest roheline/sinine/punane:) Väga kaunis kleit.

Zelly ütles ...

Nii nii ilus. Ja nii nii andekas. Kui ma oskaks ommelda teeksin seda just taaskasutust ootavatest materjalidest. <3

TiinaS ütles ...

Väga-väga ilus! Tekkis suur soov ka oma varudest midagi kokku kombineerida.

Tiina ütles ...

Tõeliselt kaunis kleit!

Kaili ütles ...

Absoluutselt imeline! Sellega võiks isegi presidendi vastuvõtule minna, ausõna!

Muhv ütles ...

Ei leia värsse! - nagu ütleb minu ema, kui ei suuda sõnades imetlust väljendada :)

Krentu ütles ...

Ma tänan tõesti! Ma ei leia tänuvärsse! Mul lihtsalt vedas materjaliga ja oli õige loomepalang peal :)
Muhv - :))) Ma võtan selle ütluse kasutusele, nii lahe!

Kerly ütles ...

Nii õrn ja naiselik kuid samas mõnusalt põhjamaine. Kuidas küll on annet sellist lõpptulemust vaimusilmas ette kujutleda? Imetlusväärne. Tubli ja andekas oled. Lisaks veel hea stiilitundega!

Liis R. ütles ...

Ma ei ole vist kunagi ilusamat kleiti näinud, tõesti vapustavalt ilus :) Käiksin ka sellega uhkeldamas :)

Mytsi Wabrik ütles ...

Lihtsalt imeilus kleit. Ja tõesti- sinu käes muutub kõik kullaks! Juba ainuüksi see, et sa suudad pealtnäha mitte midagi ütlevatest asjadest sellise lõpptulemuse luua, võtab sõnatuks ja paneb ahhetama. Ja muidugi lisaks veel see, et sinu seljas näevad need asjad lihtsalt vapustavad välja!

Inga ütles ...

ahhh... ei leia samuti värsse - värvid, detailid... meistriklass!
ja järjekordne tõdemus, et ühe andeka inimese idee-laegas on ammendamatu...

Anonüümne ütles ...

Imekaunis puslekleit:) Muudkui liikusin mööda pilte allapoole ja siis tagasi üles lõpptulemuse juurde, et kus nüüd mingit tükki kasutatud on:)
Tõesti, superilus...

Annika

Liisa ütles ...

super!

Anonüümne ütles ...

Pole sõnu. See on kõik kokku nagu laulupidu, lumehanged, õitsev rukkipõld, vabariik ja minu andekas sõber.

Mju

Eleri ütles ...

Nii naiselik!

Unknown ütles ...

Imeilus!

Laura ütles ...

See on nüüd küll kõige ilusam riideese, mida mina näinud olen!

R. ütles ...

Väga- väga kaunis! Kas Sa ise ei sooviks neid superandekaid kleite edasi müüa? Soovijad oleks pikas järjekorras ilmselt ;)

R. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Jube jube äge kleit!

Anonüümne ütles ...

Super kaunis kleit! Imetlen Sinu andekust.
Homme lähen tööle ja vaatn kohe uue pilguga neid praak kudutükke.

Karin ütles ...

Sa taevane arm! See kleit on ju täiesti jumalik! Ja istub seljas kui valatult! Super!

Rael. ütles ...

Mõnikord ikka käin seda kleiti siin piilumas.
Ta on nii ilus.
Kohe hea meel, et mõni inimene ise oskabki ilu teha
ja üldse alguses vanas kampsunis ilu näha.
Udupeen. Udupeen.
Oh. Võtab kohe ohkama. Rõõmust ikka.

See postitus elab vist oma elu. Kui ta veebruari alguses tuli, siis enne kuulsin sellest, kui ise nägin. "Kas sa SEDA kleiti juba nägid?" küsis sõbranna. Samamoodi sain juba ise teistelt edasi küsida. Keegi ei pidanud isegi palju juurde täpsustama, et kus blogis või kelle tehtud. Kõik juba teadsid.

Ilusad olete. Kleit ja sina.

Leekpea ütles ...

OOOmaigaad, kui ilus!

Anonüümne ütles ...

Suurepärane!!!

Anonüümne ütles ...

Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new posts.


My site - Tennis 2013

Anonüümne ütles ...

I used to be able to find good advice from your articles.


Here is my website; voyance par téléphone

Anonüümne ütles ...

Hаvе уou еѵег thought аbout writіng аn е-book or gueѕt authorіng
on other blоgs? I hаvе a blog based uрon οn the samе idеas you ԁisсuss and
would love to haѵe you share sοme stοries/informatіon.
I knοw mу аudiencе ωould enjoy
your woгκ. If yοu're even remotely interested, feel free to send me an e-mail.

Also visit my web page :: devis fenetres

Anonüümne ütles ...

I simply couldn't leave your web site before suggesting that I extremely enjoyed the usual info an individual supply to your guests? Is gonna be again frequently in order to investigate cross-check new posts

Here is my web blog :: voyance par telephone

t ütles ...

No see kleit ikka jättis väga sügava mulje :) Vot just sellist tahaksin ise ka kanda... ja vist iga päev :P

Monika ütles ...

Tere,

on tõesti tõesti kaunis kleidike. Jagasime seda FB foorumis Tasuta lõiked mustrid jms- kogub populaarsust, ja kindlasti on see näha ka Teie kodulehe külastajate statistikas.

www.facebook.com/tasutamustrid

Loodan et Teie blogi lingi jagamine ei ole pahategu.
Kõike head soovides,
Tausta lõiked, mustrid jms.

Anonüümne ütles ...

ecigs, electronic cigarette starter kit, electronic cigarettes, buy electronic cigarette, e cigarette, electronic cigarette

Anonüümne ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

Liina ütles ...

Super!

Unknown ütles ...

aplikasi nonton ayam bngkok langsung

yanmaneee ütles ...

kobe basketball shoes
lebron 16
kyrie shoes
nike sb dunks
goyard handbags
supreme hoodie
yeezy boost 350 v2
golden goose sneakers
yeezy supply
yeezy boost 350 v2

satheysl ütles ...

meilleur site sacs de répliques en Chine Allez ici Dolabuy Chloe Suite meilleures répliques de sacs de créateurs